Selecteer een pagina

Inwoner App

Inwoner in de regie met InwonerApp Neem contact op

Voormelding

Dat een correcte WOZ-waarde steeds belangrijker is, behoeft geen uitleg. De WOZ-waarde wordt steeds breder ingezet. Jaarlijks dient 20% van de aanwezige woningen gecontroleerd te worden op primaire en secundaire kenmerken. Er is veel winst te behalen met het op een adequate wijze bijhouden van deze kenmerken. Door de WOZ voormelding toe te voegen in de applicatie kan de inwoner de voorlopige WOZ waarde van de woning inzien. Klopt er iets niet, dan kan dit direct doorgegeven worden, dit scheelt bezwaar maken achteraf.

 
 

Afspraak

Met de afspraakfunctionaliteit biedt u uw inwoner de mogelijkheid om zelfstandig een afspraak te plannen in uw agenda.

Nieuws

Informeer actief de inwoners over het nieuws in hun straat en buurt. Inwoners geven zelf aan over welke gebieden en onderwerpen zij nieuws willen ontvangen, zodat zij altijd op de hoogte zijn wat er speelt in hun directe omgeving.

 

Hond aanmelden

Voor het betalen van hondenbelasting is het noodzakelijk dat de hond wordt af of aangemeld. Hiervoor hoeft de inwoner voortaan geen fysiek bezoek meer te doen aan het gemeentehuis. Door deze functionaliteit aan de applicatie toe te voegen kan de inwoner deze melding overal en altijd doorgeven.

Parkeer

Door het toevoegen van de parkeerfunctionaliteit in de InwonerApp kan de inwoner eenvoudig een bewonersvergunning aanvragen of tijdelijk kenteken wijzigen.

Verhuizen

Als je als gemeente de InwonerApp gebruikt kun je de nieuwe inwoners verwelkomen via de applicatie. Via de inwonerApp kunnen zij namelijk de verhuizing naar jouw gemeente doorgeven. Ook als ze in de gemeente blijven is het mogelijk deze verhuizing via de InwonerApp door te geven. Gemakkelijk en snel vanaf de bank.

Chat

Wilt u inwoners de mogelijkheid bieden om snel inzicht te geven in de openingstijden of waar ze terecht kunnen met bepaalde vragen? Laat ze deze vragen stellen via de InwonerAp. Deze vragen kunnen we dan binnen laten komen bij het Klant Contact Centrum, waar deze vragen in ons nieuwe KCS Live in behandeling genomen kunnen worden..

Melding

Laat uw inwoners gemakkelijk en snel een melding doen over afval op straat, een kapotte straatlantaarn of een andere melding in de openbare ruimte met de inwonerapp. Met de meldingsfunctionaliteit kan eenvoudig de geolocatie en een foto toegevoegd worden. Hierdoor is het als gemeente mogelijk om precies te weten wat en waar het probleem zich bevindt.

“Geen papier, minder kans op fouten."

Snelheid door directe communicatie, tijdwinst, draagvlak en openheid!

Via de app communiceert de inwoner rechtstreeks met uw Gemeente

 

Bij Exxellence en SMQ geloven we dat optimale dienstverlening alleen mogelijk is als er interactie is. Je komt immers pas tot het beste resultaat als je samenwerkt. De
InwonerApp biedt een platform waarop inwoners en gemeente met elkaar in verbinding staan. Waar en wanneer dan ook.

Daarnaast geef je de inwoner een belangrijke troef in handen: informatie. Door ze op de hoogte te houden van het wel en wee in de gemeente, maar ook van de status van meldingen, creëer je betrokkenheid. Dat komt goed van pas in een tijd waarin burgerparticipatie steeds belangrijker wordt.

De app bundelt functionaliteiten op één kanaal, zodat inwoners niet meer hoeven te zoeken waar ze wat kunnen doorgeven. Dat is de meerwaarde die je biedt met de InwonerApp.
Samen met de klant naar een betere dienstverlening, dát is wat de app doet. Want wat je samen bereikt is meer dan de som der delen. Samen Exxelleren noemen we dat.

Geen papier, minder kans op fouten.

Door de aanwezige ervaring met de diverse geautomatiseerde waardebepalingsapplicaties, weten wij hoe we hierin kunnen ondersteunen. Met de applicaties is het mogelijk om helpfuncties te bieden of herinneringen te sturen. De uitgevoerde marktanalyse vormt de juiste basis voor de herwaardering.
Het resultaat is een correcte uitvoering van de waardering en dus een vermindering van het aantal bezwaar- en beroepschriften.

Contact

Geïintereseerd in de mogelijkheden van Inwoner App. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden. Telefonisch, via email of onderstaand contactformulier.

T: (074) 711 02 68 E: info@kunegroup.nl

Blijf op de hoogte

Adres

Bezoekadres hoofdvestiging
Welbergweg 80-84
7556 PE Hengelo (O)

Postadres
Postbus 768
7550 AT Hengelo (O)